YouTube uklanja oglase prije reprodukcije

  • od Nino Krstačić
  • 4 Mjesec prije
  • 0

Malo tko još ima a da nikada nije čuo za video-servis YouTube. Sigurni smo kako već i ptičice na grani znaju kako se radi o video-servisu namijenjenom gledanju te reprodukciji i plasmanu video-zapisa. Bez obzira na to s godinama je YouTube postao mjesto gdje su se mnogi oglašivači željeli pozicionirati i to ponajprije kroz oglase. One koji traju pola minute te donosi samim korisnicima video-zapisa željeni sadržaj, dal je to odjeća, obuća ili pak neki gadget, posve nije bitno, bitno je to da sam korisnik vidi. No izgleda kako korisnici po tom pitanju i nisu baš posve oduševljeni, odnosno i ne žele takav tip oglašavanja. Dugo vremena vlasnici YouTube-a a znamo kako je to Google, odmicali su se od ove molbe ali izgleda kako ne još zadugo.

Naime prema posljednjim informacijama početkom i sredinom 2018, godine YouTube će započeti proces odmicanja od ovakvog načina oglašavanja, što bi značilo kako korisnici više neće biti zatrpani „dosadnim“ reklamama od 30 sekundi prije prikazivanja video-zapisa, što smo sigurni kako će isti i svakako biti velikodušno pozdravljen. Google je u svojem obrazloženju naveo kako uklanjanje oglasa dolazi ka tome da se više društvene mreže preuzimaju ulogu glavnog „dobavljača“ video-sadržaja, što svakako YouTube želi i biti odnosno u jednu ruku i jest sinonim ali s tim oglasima kroz godine je postepeno gubio na svojoj reputaciji. Bez obziran a to čini nam se kako će uklanjanje oglasa iduće 2018, godine donijeti značajniju živost te samu veću zainteresiranost korisnika za YouTube kao glavni izvor realizacije video-sadržaja.